söndag, mars 22, 2009

freshness week

Det blev en bra avslutning på denna söndag till slut...Jag lyckdes få ihop en början på svenska uppsatsen ska göra klart den imorgon på lektionen. Förövrigt har jag nu spenderat 1,5 timme inne i badrummet, jag har duschat, rakat benen etc. sen lagt en ansiktsmask som hette brun nånting, riktigt bra, efter det plockade jag mina ögonbryn och nu känner jag mig superfräsch. Bra start på en ny vecka som sagt. Och så klart hoppas jag på bra väder.

Planer för den kommande veckan är;
Releasefest för MUFs nya kampanjmatrial, möte med min rektor ang. lite saker, träna, plugga, Muf-möte på onsdag, och det dyker säkert upp mer saker. Som shopping osv. :)


3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, du skullekunna bo i ett badrum^^

Honey Bourbon sa...

haha jag ja ;) Men du vet ju vad jag anser om hygien och att man ska ta hand om sin utsida.. ;) eller hur!? ;P

Anonym sa...

Shopping får gärna ingå i alla dagar :)