fredag, mars 20, 2009

jag tror någon vill döda mig



Idag har jag haft en väldigt bra dag förutom att jag har varit väldigt seg och haft lite ont i huvudet, men det är sen igår. Jag ska aldrig mer ut på en vardag iaf. 

Bea slaggade hos mig inatt, och vad som hände inatt är en annan femma.
Min väckarklocka ringde 07:00 för att jag hade glömt att stänga av den så båda vi vaknar och börjar prata om snygga killar så fort som möjligt och gårkvällen. Vi sover lite till, vaknar upp kring 10 igen och fixar oss och åker och fixar Beas naglar, dom blev jätte fina. 
Sen satte vi oss hos hennes föredetta chefs nya restaurang och fick gratis lunch men jag tackade artigt NEJ för jag var inte hungrig. Sen drar vi oss vidare, till gallerian en snabbis. Sätter oss på nedreplan tar en kopp kaffe och småpratar lite
GISSA VAD SOM HÄNDER DÅ?! Någon sjuk männsiak står på översaplanet och kastar med all sin kraft ner en 50-öring och den smäller rakt ner i bordet och var ca 10 cm ifrån att träffa mig i huvudet och då hade den gått rakt genom kroppen...och då hade det varit Tack och adjö för mig! Sen dess har både Beas och mitt hjärta slagit extra snabbt idag.

Hur som så möter vi upp Nattis sen, sätter oss på ännu ett café (Café 60 på sveavägen) på uterserveringen för vädret var underbart idag, dock kalla vindar så man frös, men vi var inlindade i filtar. Efter en stund där vandrade vi vidare till Stureplan träffade lite folk där, satte oss på ett till café och drack myntaté och nu sitter jag hemma igen.
En helt okej dag med andra ord.


4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, gått rakt igenom kroppen ja

Honey Bourbon sa...

Ja, men vi hade tur.

Anonym sa...

Jag hoppas att du är ironisk när du säger att den skulle gått igenom kroppen på dig. Herregud

Anonym sa...

dt där skulle ju du kunna amäla som mordförsök ju ;O