måndag, mars 16, 2009

Ballar av stål

Färdigpluggad, nyduschad och nu kan jag göra vad jag vill resten av kvällen, strålande va?

Under tiden jag duschade kom jag på en till grej som jag ska göra nu i veckan, nämligen köpa nya träningskläder. Sånt motiverar verkligen en, ännu mer till att träna vilket är superbra. jag vet inte riktigt var dom har det bästa utbudet, men jag ska börja på Stadium och se var det leder någonstans... Men jag kommer inte börja träna förrän nästa vecka då jag är helt frisk, men jag kommer nog att smygstarta lite i helgen. Förövrigt så är jag vit som ett lakan, eller jag känner mig iaf vit som ett så jag måste sola lite också, man blir så mycket piggare med lite färg på kroppen, inte sant?
Jag ska iaf bänka mig framför tv;n nu för snart är det premiär för det nya programmet "Ballar av stål" som verkar hur roligt som helst, precis i min smak, där människor visar hur långt dom vågar gå. Något som jag älsakr att göra, när någon säger - "bevisa att du vågar", eller, "Hell no, att du skulle göra det..." (men oftast gör jag det, JAG HAR BALLAR AV STÅL, åtminstone bröst)

Inga kommentarer: