söndag, mars 08, 2009

Bra drag!

Ni kanske undrar vad jag har haft för mig hel dagen idag eftersom jag inte hat bloggat? Men det kan jags äga er. Jag har jobbat på en konsert ändra från klockan 10:30 till 19:30, jag har gjort allt från att bygga scenen till att sätta ihop trumsett och fixa logena. Det har faktiskt varit kul, men stressigt ochnu är jag trött och vill sova. Och dessutom efter den här natten så var det grädden på moset att jobba med något sånt där...
Det bästa är när man får vara backstage för att då träffar man på sååå fina killar, så får ni chansen att jobba på en kosnert så ta den!

Nu när jag är hemma är jag i en knepig situation. Jag är nämligen ensam hemma och konstigt nog piper vårat brandlarm till på pip som varar i ca en halv sekund, men som återkommer var 30:e sekund. Det går mig på nerverna och jag fattar inte hur man får tyst på det eller hur man tar ner det. Jag har verkligen försökt!

1 kommentar:

Anonym sa...

byt batteri.