söndag, mars 15, 2009

Men hallå Sverige?

Var det inte helt otippat att Malena skulle vinna melodifestivalen igår? Det var det från min sida i alla fall, och hur fasiken kunde Caroline af Ugglas komma två:a? Väldigt otippat.

Jag är hur som helst sjuk fortfarnade, mår illa och vill spy så fort jag ser eller känner lukten av mat. Jag har i princip legat hemma hela helgen, jag har inte ens kunnat plugga så jag har rejäl ångest och måste verkligen ta tag i allt nu till veckan. Så jag har lovat mig inget sittande på caféer, jag ska inte gå på stan och försöka köpa någonting och framför allt inte vara med några kompisar, under hela veckan för jag prioriterar skolan framför allt.
Nu ska jag lägga mig i sängen igen och kolla på nästa film...

3 kommentarer:

Anonym sa...

VI SKULLE JU TA EN FIKA I NU I VECKAN!!!

Honey Bourbon sa...

ååh, jag vet. Men jag måste verkligen plugga. Men om jag har mindre att göra någon dag eller om jag är duktig och gör klart allt snabbt så kan vi ta en fika I promise;)
pussis gumman

Anonym sa...

Malena har en grym röst!