torsdag, mars 19, 2009

klantigast i stan

Jag vaknade upp med ett leende på läpparna idag. Egentligen vet jag inte varför, men kanske för att solen lyste in genom fönstret och för att jag hörde fågelkvitter? Tänk vad lite vår kan göra.
Jag måste även påpeka att jag är nog en av världens klantigaste människor, min plan var att flyga till mormor med malin under påsklovet som jag trodde var vecka 16, så biljetterna bokades igår. Idag på mattelektionen får jag veta att lovet är vecka 15 och det går inte att avboka, och Malin har lov vecka 16, varför ska man ha lov efter påsken för? Fattar inte... men hur som helst så är det kört iaf och nu vet jag inte vad ja
g ska göra?

Nu sitter jag på skolan och jobbar med våran psychology-redovisning, det går faktiskt riktigt bra. Jag ska ta upp punkten om mnemonics (kna knappt uttala det) men det är spännande faktiskt. Slutar kring 16 idag tror jag, sen ska jag möta upp Bea för en fika för hon och jag måste tala ut om vissa saker som är heeelt crazy. 

Och juste jag längtar till sommaren så otroligt mycket att jag inte vet vad jag ska ta mig till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

var är den där bilden tagen?

Kram stefan

Honey Bourbon sa...

Den är tagen i Italien sommaren 08!