söndag, mars 29, 2009

sturecompagniet

Hej! Min kväll igår var grym. Minglter på puder sthlm var super trevligt med Anna och alla nadra tjejer. Det bjöds på skumpa, sminkning och hårfixning. Sen bestälddes det taxi åt oss alla som bar av till Sturecompagniet där resten av natten tillbringades. Gratis inträde, massvis med gratis drinkbiljetter för oss girls och skumpa efter skumpa kom in till oss.

Klädvalet lyckades jag med gansak bra. Vi dansade tills det stängde sen bar det av till Joel på efterfest... grymt. Hittade även mingelbilder på mig på stureplan.se från i fredags och det var inte bra. Jag skyller ifrån mig på alkoholen som är en klassiker, men så var fallet.


Mer bilder och filmer kommer imorgon.

På bilden är det jag och Rosanna på Sturecompagniet.

6 kommentarer:

Lisa sa...

hahha sjuk kväll gumman;)

Honey Bourbon sa...

haha som fan!

Trude sa...

Hej svejs! Du...ditt nummer funkar inte? Har du lust att ses nån dag i veckan? Skitfin blogg förresten!:) Kramiz, Trude.

ROSEN sa...

skumpa och rumpa!!!

puss ROSANNA

Honey Bourbon sa...

Alltså hej, jag vet inte vem du är var du har fått tag i mitt nummer? Men jag tänkte bara upplysa dig om att jag har hemligt nummer och om du vill finna det via internet så är det ytterst omöjligt. Jag vill inte heller ses med någon som jag inte känner :)

Trude sa...

Hej! Men vad var det för nummer du gav mig på Puder Sthlm då?:)Blev såå förvirrad nu;).