måndag, mars 23, 2009

spring?


När jag la mig inatt trodde jag att jag skulle vakna upp med ett leende på läpparna, men jag hade fel. Jag trodde verkligen att det var vår nu och att jag skulle slippa se snö på asfalten ända fram till nästa vinter, men... JAG HADE SÅ JÄKLA FEL! Allt var snötäckt idag (men det kommer nog smälta ganska fort) och då visste jag inte riktigt vad jag skulle ha på mig, jag menar, det blir genast så mycket kallare psykiskt bara för att det är snö på marken, men det löste sig till slut.

När jag väl kommer till skolan kommer jag på att jag har "prov" i litteraturhistoria idag som jag helt och hållet glömt bort så jag ska smygplugga det lite nu under min mattelaktion som har nu, men eftersom jag redan kan det som vi går igenom nu så känns det inte som något större problem.

Inga kommentarer: