söndag, november 30, 2008

Blogg-intervju




Jacka fjällräven, mössa från acne, transparent, kjol Pour, jodphur från NK, kofta Tiger

Jag är relativt nöjd med min dag, jag har städat, packat och pluggat i mina prettobriller, men jag tror inte jag fattade så mycket. Det var i alla fall dagens minus.

Så nu så här på kvällskvisten är jag trött, jag sak nog lägga mig i min nybäddade säng och kola på Wallander som går på fyran, men jag har redan sett. Fast strunt samma.

Imorgon kommer jag har en spännande dag hörrni, den kommer se ut så här;
  • Skola
  • Träna
  • bli intervjuad för bloggen (och det ska bandas)
  • stan och kolla på julklappar igen.
Spännande eller hur. Jag är lite nervös inför intervjun och jag känner mig relativt oförberedd, men det kommer nog att gå bra!
Ha en bra kväll allihopa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till! :)

Anonym sa...

LOve your style girl!

Honey Bourbon sa...

Tack så mycket!