tisdag, november 04, 2008

Valvaka (Vote for Obama)

Mitt mattepluggande idag gick inte alls bra idag. Mina ögonlock höll på att trilla ner hela tiden och min hjärna slutade att fungera, helt paralyzed! Jag insåg ganska snabbt att det inte var någon mening att fortsätta längre om det ändå inte tränger in, så jag somnade. Vaknade för inte alls så längesen, och nu känner jag mig pigg som en mört och tänker plugga matte om ett tag igen. Men först ett varmt mysigt bad!

Det var faktiskt också bra att jag somnade för nu kommer jag vara pigg till valvakan och jag tänker se hela! Så jag hoppas jag kommer orka ta mig till skolan imorgon ens. 
Även om det är emot mina politiska principer så håller jag på Obama, där är det definitvt inte konservatism som gäller men...han är en bra kille. Och jag tror verkligen att någon som Barrack Obama skulle vara bra för USA. Dessutom trro jag att jag ska köpa en t-shirt med honom på,  har sett några snygga och vore lite coolt. (jag älskar ju tishor med tryck)

Inga kommentarer: