fredag, november 21, 2008

Stylad och klar!

Nu är jag hemma fixad och klar. Jag är fruktansvärt nöjd med resultatet, det klipptes inte mycket då jag ville behålla min lägg, men det färgades en hel del. Från att vara superblond har jag nu gått över till en guld-ljus-brun färg som jag stortrivs med. Fixade även nya naglar, med géle osv, så det kändes också super, sen hann jag och mamma med pyttelite shopping, för vi hade super bråttom. Jag köpte iaf en body, lite underkläder, och en tröja... Salongen var supermysig och stylisten var såå duktig! JAG ÄR SUPERNÖJD!

Så här ser mitt hår ut nu, och så blev mina naglar. Och dagens klädsel kommer från:

Strumpbyxor: H&M
Tisha: Monki
Kofta: Vintage
klocka: Jetset
Skor: Din sko

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men riktigt snygg!:)

Anonym sa...

va snygga naglarna blev :)

Anonym sa...

Krymt ;>

Anonym sa...

Vad bra det blev! ;D

Honey Bourbon sa...

Tack hörrni :)