fredag, november 28, 2008

shopping!



Vilken fredag! Den har verkligen varit bra. Jag hade ingen spanska idag så jag slutade strax efter 12. Då gick jag och Hanna och Hanna på stan och skulle shoppa och bara ta det lugnt. 
Jag fick med mig en fuskpäls-jacka hem (en svart) och så hittade jag en julklapp till pappa som jag också haffade. Efter flera cirkulerande rundor runt stan så gick vi till Wayne´s med Carro som sällskap också, det var riktigt mysigt. Jag beställde en Ceasar-sallad och tjejerna kyckling toast och jag tror att vi satt där i nästan 2 timmar. Nu ska jag ta det lugnt och jobba lite på mina nya Banner till bloggen som ni förhoppningsvis får se senare ikväll eller imorgon...

Den här fredagen ska jag bara ta det lugnt och prioritera mig själv i första hand, plugga i massor för jag ahr matteprov till veckan som jag verkligen TÄNKER klara, och imorgon tänkte jag faktiskt sova ut superlänge, sen gå på costas och bruncha! Låter bra, eller hur?
(Bilder på inköpen kommer senare)


3 kommentarer:

Anonym sa...

cutie!

Anonym sa...

Puss på dig med baby!

Honey Bourbon sa...

puss på dig med darling! ;)