lördag, november 08, 2008

Converse

 

Idag är det skittråkigt väder, riktigt grått och regningt. Jag vill bara vara hemma idag, men det är inte heller så roligt. Gårdagens kväll var faktiskt rolig hemma hos Hanna, när jag Hanna G och Andrea kom dit så satt Hanna och Hanna och kollade på nån skräckis och vi skrämde dom genom att banka på rutorna.. så roligt! Sen kollade vi allihopa klart på den filmen, jag tror den hette "The Mirrors", sen såg vi "Scary Movie" och sen "The Ring", jag somnade inder båda dom där filmerna för jag har redan sett ett  x antal gånger.
 Skor från NK Jeans från H&M kanske, och tröja vintage.

Jag vet inte alls vad den här källen har att bjuda på, men jag har hört att det ryktas om utgång? Jag får se vad mitt inre säger mig idag.
Puss
 Skor från Converese, Tight från H&M, vit tisha från Nebraska och svart kofta från Tiger of Sweden samt Skinnpaj

Inga kommentarer: