lördag, november 29, 2008

Umeå förbereder



Jag har haft en riktig mysig dag på stan idag. Det var sjukt med folk, har nog aldrig sett så många i Umeå gå och shoppa samtigt, men det är ju snart julafton och alla handlar väl julklappar, så kul att se. Men blir glad i hjärtat av det!
För mig blev det inga inköp idag, även om jag hade tänkt köpa underkläder så fann jag inga som lockade. Ett tag var Andrea min mate att strosa runt med, sen mötte vi upp Edwin, sen gick jag med honom, sen mötte jag Carro och Simpan. Jag hann även med att ta en latte idag, som jag nog gör varje dag.

Jag köpte iaf 2 chokladkalendrar (för ingen jul utan dom) en rosa och en lite mer juligare! 
Resten av dagen/kvällen så sak jag plugga matte, måste verkligen och jag hoppas att det är nån bra film på tv senare! Ha en bra dag mates!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Var supermysigt på stan idag ju!

Honey Bourbon sa...

Ja eller hur :)