tisdag, november 04, 2008

ceasar Chantalle

Tjenis Penis folket! Allt bra hoppas jag? Jag lever så då förmodar jag att det är bra.

Jag kom prcis hem från stan/skolan. Fast i skolan var jag bara pytte lite idag.. skönt! Sen så gick jag Hanna och Maya på Waynes och lunchade, jag tog mig en ceasersallad som jag nu har blivit helt besatt av, jag tror jag åt det 6 ggr nu när jag var i stockholm, och så idag igen. Men det är så gott. Sen för att stilla mitt shoppingbehov gick jag återigen i Umeås lilla utbud av affärer och försökte hitta mig något.. det slutade dock inte som jag ville. Men jag fick med mig en Herrskjorta och lite mineralgrejer från Kicks + att jag fick hälsa på min favvo-kille idag igen! YUMM!

Nu ska jag iaf plugga matte, försöka hinna med kapitel 8. Och om jag gör det har jag lovat mig en belöning som då är en 70% choklad.. Mums! Så vi hörs senare kära vänner. 
Kisses.

Inga kommentarer: