fredag, november 07, 2008

unfresh

Igår kvällsa jag: Jag kommer försova mig imorgon och det vill jag verkligen inte, och vad tror ni jag gör?! - Jo exakt försover mig! Både jag och Hanna för hons sov hos mig.
Jag ställde min mobil på 06:00 för jag tänkte gå upp och duscha, jag var raltivit pigg imorse men tänkte jag kan ligga 5 minuter och dra mig lite, men på den tiden hann jag somna om. 06:30 ringer hannas mobil (Väckarklockan) och vi stängde av den och täntke snooza. Båda somnar om, så det slutar med att vi försover oss med 45 minuter... vi rusa till bussen, jag har verkligen känt mig riktigt ofräsh idag så hemskt! Jag kom nyss hem och jag ska hoppa in i duschen så fort jag skrivit klart, sen kanske sova lite om jag hinner?

Jag ska i allafall möta upp Hanna G och Andrea lite senare för vi ska åka till Hanna och ha filmkväll sen på kvällen får vi se vad som händer. Jag känner i alla fall inte för att festa eller något baar ligga och ta det lugnt.

På bilden
Väska: Chanel
Skor: Din sko
Halsduk och strumpbyxor: H&M
Skinnpaj: Hollies
Kjol: Pour

Inga kommentarer: