onsdag, november 05, 2008

Hur man misslyckas med att baka muffins

Nu är jag hemma... det blev en ganska lång visit hos Andrea, men det var bara roligt för jag tror vi skrattade så vi grät 90% av tiden. Vi gick först på stan och handlade allt vi behövde för att baka muffins... och helt plötsligt tänkt vi sätta fart på julkänslan också, så vi köpte skumtomtar, och julmust och lussebullar! Hur gott låter inte det? Det var super bra!

Sen när vi kommer hem börjar vi leta muffinsrecept som tar ca 30 min (om inte mer) Under tiden som vi gjorde det lyckades jag spruta julmust över golvet (från munnen) för att Andrea sa nåt helt sjukt så jag blev dyngsur + att jag fick det i ögat och det sved. Vi bakade iaf ca 70 stycken muffins, och vet ni vad, det var det äckligaste jag nånsin bakat. FY FAN! Men som jag sagt tidigare, jag är ingen hemmafru och kommer aldrig att bli en, när jag väl ska diska (som jag dock aldrig gör för attjag har dismaskin överllat) så så blir även jag blot och det är diskmedel everywhere, när jag bakar så kladdar jag ner allt som är i min omgivning likaså mig själv osv. + att jag kan inte baka, blir bara äckligt och misslyckat varje gång, som idag. Jag kan säga att vi följde Icas-muffins recept så om ni vill ha misslyckade äckliga muffins så följ det.
Under tiden som en av plåtarna gräddades så kollade vi på klipp på youtube, vissa av dom tänker jag behålla onämda med tanke på att det får mig att framstå som en värre människa än vad jag redan är, men jag kan säga tt vi kollade på Beavis & Buthead, Torkel i knipa, lyssnade på Opera? etc. Skit kul var det i alla fall. + att man hörde Malin och Victoria sjunga massa låtar och att dom suktade över våra muffins men det gjorde dom helt i onödan.

Som ni har så blev det inget plugg (som vanligt), och jag har tydligen spanska prov på torsdag, och jag vet inte när jag ska hinna plugga, möjligtvis imorgon om jag har ork, men jag måste ju. Men vad gör det om jag inte hinner så mycket, jag är ju duktig och provet verkar fett lätt så det lär bli MVG ändå.
Dusch nu, Besos!

Inga kommentarer: