måndag, november 24, 2008

champagne - Dagens

SHIT POMMES VILKET VÄDER DET ÄR UTE FOLK! Ni anar inte, jag är i alla fall glad att jag kom hem för jag trodde verkligen att jag skulle blåsa bort eller komma hem och se ut som en snögubbe, för det både blåser och snöar oändligt mycket, men om jag ska vara ärlig så är det pyttelitemysigt!
Dessutom är snön helt underbart mjuk och härlig, jag ville nästan lägga mig ner i den och rulla, när jag skulle gå från skolan till stan!

Och som sagt så gick jag runt lite på stan idag, gick bland annat till Kahls för att fylla på mitt jordgubbs/champagne té, och sen fastnade jag för ett doftljus på en affär som luktade så underbart att jag inte kunde slita mig från det, det luktade Champagne/crisp (står det) så fruktansvärt gott kunde inte låta bli att köpa det. 

Idag har jag även hunnit med att träna, så bra. Dock kände jag att träningsvärken är redan på väg när jag gick på stan. Så jag kan garantera att jag kommer vara mindle rörlig imorgon än i vanliga fall...

2 kommentarer:

Anonym sa...

men brat!!! Pappa betalar eller?

Anonym sa...

schöönt ;)