söndag, november 23, 2008

Passa på att ta hand om er själva

Idag har jag sovit himla länge, ändra fram till 12:30.  Men jag somnade trots allt 04:00 inatt, kunde vrkligen inte sova, så det var lite jobbigt. Dessutom väcktes jag runt 10 idag då jag fick ett sms av Linus då blev jag lite sur nästan, men nu är jag glad igen.

På söndagar har jag skapat mig en ny rutin, och det är att bara ta hand om sig själv och det ska jag göra även idag. Det är verkligen så himla skönt. Jag ska dra igång med det alldeles strax, tänkte börja med att ta en dusch iaf, sen basta väldigt länge, sen göra en ansiktsmask och hårinpackning så klart, sen ska jag be min kära mamma att plocka mina ögonbryn lite. AWESOME! (Och ni får gärna komma hit och ge mig massage så klart)

Vad ska ni göra idag?

3 kommentarer:

Anonym sa...

JAG VILL GE DEJ MASSAGE ÖVERLLAT GUMMAN!! ;)

Anonym sa...

grrr ;);)

Anonym sa...

jag har vare innanför dom trosorna...;)