tisdag, november 25, 2008

Egen låt!

Det känns verkligen helknäppt att inte ha blonthår längre,.. saknar det lite, men jag trivs faktiskt med lite mörkare nyanser. Jag hopaps ni allesammans har haft en bra dag, för det har minsann jag. Dagen gick i kreativitetenstecken idag... då jag och Hanna F komponerade ihop en EGEN låt! Jag som knappt kan spela nånting, fick helt plötlsigt superkrafter och det blev grymt. Så vi ska finlira lite mer på det imorgon. SUPER!

Den här veckan kommer gå himla snabbt tror jag, då jag har massa att göra. Imorgon kommer Tompa från Stockholm hit, så det blir kul. Sen på Torsdag är jag bjuden på Thanksgiving som jag aldrig har varit med på förut så det är riktigt spännande, dessutom kolliderar den med en modevisning, men det känns att jag prioriter vänskapen före + att Sthlm-fashionweek är nog ganska oslagbart jämfört med andra i Sverige. Så det blir Thanksgiving istället, med kalkon och pumpapaj och allt vad det är, tur att vi har amerikanare som håller koll på det. Jag förövrigt stannar i Umeå i helgen, jag ska plugga som en dåre!

Dessutom vaknade jag upp med en fruktansvärd träningsvärk idag, det kändes som ett stenhårt ridpass med Sara Ek! Så ni som vet kan ju förstå hur jag känner!

Inga kommentarer: