onsdag, november 12, 2008

Imorgon smäller det

Ja som rubriken lyder: Imorgon smäller det! 
Då släpps nämligen Commes des Garcons kollektion för H&M på utvilda H&M butiker i Sverige. Även om jag inte är ett så stort fan av Commes des Garcons så anser jag att det vore kul att känna se det "live". Och jag tror säkert jag skulle få med mig nåt hem. 
Jag har i alla fall spanat in en skjorta som jag vill ha från deras kollektion, så jag har bett min kära pappa att köpa den åt mig på H&M på hamngatan i Stockhom som är alla H&M´s H&M. Jag hoppas att han börjar köa i tid, för när det är speciella kollektioner som släpps för H&M så brukar kön vara oänlidgt lång, folk bara trängs och drar i varandra.. fruktansvärt. Så bra att man kan utnyttja sin papa lite ibland.

Här ser ni några av plaggen för både män och kvinnor, enjoy!


1 kommentar:

Anonym sa...

ja det kommer vara helt crazyyy imorgon! Är alddad som fan!

// Annie