torsdag, november 27, 2008

En galen thansgiving



Alltså herre gud, vilken händelserik dag jag har haft idag, jag tror den kommer resultera i en tvättbräda imorgon för jag har skrattat så otroligt mycket idag. Det här blir dagens först och sista inlägg förövrigt. Men jag ska föröska att sammanfatta dagen relativt enkelt och kvikt.

Vi slutade tidigt idag, jag hann med att träna. Sen gick jag ,Hanna x2, Carro och dea på stan och skulle hitta en present till Hanna F, eftersom vi var bjudna på thanksgiving middag hos henne, eftersom det är det i USA idag och hon kommer frpn USA. Och ni ska veta att hon är så otroligt duktig på att laga mat, och det var super mysigt. Vi år Kalkon, och stuffing, och nån gelé till den, samt någon specialsås och andra saker och till efterrätt blev det äppelpaj, MUMS!
Men åter till present köpet; Vi bestämde oss för att köpa/göra ett halsband, så vi gick först och köpte en halskedja + en berlock med en liten elgittar på och stjärna som vi satte fast på kedjan, sen tänkte vi gå och köpa ett plektrum och borra hål i det och hänga på med det. Så vi sprang igenom nästan alla affärer i Umeå för att kolla om någon kunde borra. På musikanten köpte vi iaf plektrumet och jag började prova alla instrument som var det och det var så KUL! Halsbandet blev gjort och det blev sitsnyggt. För att slå in det var vi tvugna att åka till Cla Ohlsson, väl där hade vi superkul igem. Jag sattefast massa paket snören på Hanna G som gick runt med det på ryggen i ca 2 timmar, ASKUL! Sen hjälpte jag en tjej där som inte kunde svenska emd att krulla paketsnören för hon visste inte hur man gjorde, så det var dagens goda järning. 

Jag hann även med att köpa hårvårdsprodukter från Björn Axén, och ta en latte på costas (take away idag). Vi har även hunnit med
  • Snöbollskrig
  • spela guitarhero
  • åka spark
  • ramla på en väg (jag så klart)
  • kolla på kläder
  • kolla på killar
Det har avrit en toppen dag helt enkelt. Jag ska avrunda nu, och hoppa in i duschen för ännu en händelserikdag väntar imorgon!  PUSS på ER!
(Bilder kommer sen)

1 kommentar:

Anonym sa...

CRAZYYY!