fredag, november 28, 2008

I en blå vildmark

Det var superskönt att duscha (som vanligt) och nu är jag supertrött, jag sitter och gäspar som en galning samtidigt som jag kollar på CSI, men jag är inte sov-trött så jag hoppas jag blir det snart.

Jag är superglad att det är fredag imorgon, för jag har verkligen längtat efter helg. Min helg kommer enbart bestå av att plugga, plugga och åter plugga, jag laddar in för MOCKSEN! Men imorgon tänkte jag hinna med lite shopping, både till mig själv och julklappar. Och framför allt måste jag köpa en choklad-kalender, (ingen riktig jul utan chokladkalender för mig) och jag ska träna imorgon med.
Och idag när jag var på gymmet var jag den enda tjejen, och det är lika kul varje gång det blir så, jag kan verkigen inte låta bli att tjuvlyssna på vad killar pratar om och hur dom jämför varandra olika övningar, och när dom säger; "Ah men du, kan du göra så här.... etc. Och det är lika fascinerade varje gång, idag befann jag mig i en blå vildmark, eller som David befinner sig i varje dag "en rosa vildmark", som även kommer bli namnet på hans bok, som han någon gång ska ge ut! JAG HOPPAS!

Men nu ska jag sova kära vänner godnatt!

På bilden:
Jag:
Jeans - Acne
Skjorta - Benetton
Skärp - Zara
Klackar - Björn Börg
Drink - Världens godaste mojito

Petra under mig och Danne &co vid sidan om!

Inga kommentarer: