torsdag, november 20, 2008

ålderskris vs. mensvärk!



Jag har haft en fruktansvärt hemsk dag idag. Igår när jag la mig, ganska direkt efter insider så somnade jag snabbt. Mitt i natten hör jag att min mobil ringer och då var klockan 03:00, jag känner inte igen numret men svarar ändå, det enda jag hör är fotsteg som går i snön. Jag blir äckligt rädd och lägger på och tror att nån är utanför och vill typ döda mig eller nåt. Men jag tar intiativet att kolla på numret på Eniro, och det visar sig att det var Mattias som hade ringt. Och jag har tagit bort hans nummer för att jag var sur på honom för ett ganska långt tag sen.. men iaf, så ringer han igen och vi pratar till klockan 05:00 på morgonen, så ni kan ju gissa hur trött jag var idag på skolan. Men jag blev jätte pigg då han ringde för han sa massa roliga saker. 
Senare idag på skolangreps jag av en fruktansvärd mensvärk som gjorde att jag fick humörsvängningar när vi satt i maten. Jag började med att gråta och skrika att jag hatar julen, sen skrattar jag, sen gråter jag igen för att jag känner mig gammal osv. och David konstaterade att jag hade drabbats av min 17-års kris.. (undra hur det blir när jag är 20?) Jag orkar verkligen inte vara kvar hela dan på skolan så jag åker hem till mamma innan sista lektionen

Nu är allting mycket bättre, imorgon ska jag till frisören och stylas så jag är verkligen glad.. och vi lär säkert shoppa lite också, (jag och mamma)
Men nu ska jag bänka mig framför tv;n med lussebullar och té! 
KISS

3 kommentarer:

Anonym sa...

ÄT CHOKLAD!:D

Anonym sa...

men du har ju hela livet framför dig

Honey Bourbon sa...

Ja men jag är sån! kommer ha massa botox i ansiktet när jag är 20!! känns det som)