söndag, november 16, 2008

men fuck.

Jag ska precis ge mig ut på min långa prommis nu,.. men, jag kom precis på att vi ska skriva en uppsats om en bok som vi har läst som heter Njalssaga som ska vara inskickad klockan 17:00 IDAG!!! Jag helt helt och hållet glömt bort det, och en ännu värre grej är att jag inte ens har läst boken som är 50 miljoner sidor fet... TYP! Och för den delsen så himla dålig, okej jag kanske inte kan uttala mig på den punkten, men jag vet vad den hanlar om, och har faktiskt läs 20 kapitel, och tänk er, det är ungefär 2-3 kapitel på varje sida.. så det är inte alls mycket.
Så nu vet jag inte alls vad jag ska göra, men jag är van vid att mitt minne är det sämsta som finns. Och imorgon får jag väl komma på någon botrförklaring varför jag inte gjort uppsatsen..

Inga kommentarer: