måndag, november 10, 2008

Upp och hoppa


Upp och hoppa nu allihopa, dags att gå till skolan/jobbet.. jag ska iaf till skolan och jag är relativt pigg idag även fast jag inte sov så bra alls inatt.
När jag vaknade upp för ett tag sedan greps jag av ett dilemma, det första mina tankar riktades åt var vad jag sak ha på mig idag.. och inget verkade passa i mitt huvud. Så fö att inte gripas av "jag-vet-inte-vad-jag-ska-ha-på-mig-panik" så tog jag dom första bästa jeansen som låg framme, och tror jag ska ta en vanligt t-shirt på det, osäker än, så jag sitter här i BH och tänker.

Det är galet stökigt hos mig, och det ska jag försöka ta tag i när jag kommer hem idag, måste verkligen det. Men nu hörni, ska jag klä på mig det sista och gå till skolan! Ha en bra dag!
 
På bilden:
Plats: Malin privatägda skola
Jeans: Cheap Monday
T-shirt: No clue
Mood: Play with me honey

Inga kommentarer: