måndag, november 10, 2008

Jordgubb & Champagne



Vädret ändras verkligen drastiskt nu för tiden... från minus grader, direkt till plus, och det skapar dilemman i alla fall i min värld för jag vet inte vad jag ska ha på mig då...

Mina dagar flyter på som vanligt med skolan och allting annat som faller mig in. Idag efter skolan så gick vi några stycken runt lite på stan, köpte lussebullar och det var fab! Sen hörde jag och Carro massa folk stå skrikandes och vi blev så nyfikna att vi inte kunde låta bli att gå dit, när vi väl kom dit visade det sig vaar någon sorts demonstration och inget vi hade ett vidare intresse av. Vi gick till Up 2 en snabbis, jag hittade en herrkofta, ni vet en sån här stor stickad lite längre som jag nog komemr köpa imorgon då jag har mina kort på mig osv. Sen skildes vi åt och jag blev jätte sugen på ett av mina favorit téer, så jag gick till KAHLS (heter det så?) och köpte "Strawberry and champagne"

Inga kommentarer: