onsdag, november 26, 2008

EXPLOSION!?



Jag tror att alla någong gång ibland känenr som jag har gjort idag; nämligen oduglig och gnällig. Oduglig var kanske fel ordval, men kom inte på något annat. Idag på matten skulle jag lösa en ekvation eller ja flera, med en av dom satt jag i en halvtimme, och den var inte ens svår... eftersom jag föröskte om och om igen och inte lyckades resulterade det i ett urbott, och det blir verkligen så när jag inte klarar saker som jag vill klara så hemskt mycket. Dessutom har jag haft en bad-hair-day idag!
Men svenska-uppspelningen gick bra iaf. (en pjäs)

Efter skolan idag, gick jag som vanligt på stan, jag ville trösta mig själv med lite shopping. Jag hade siktat in mig på ett par jeans, med dom fanns inte!! Och det är den enda affären som har det märket också, och det gjorde mig bara ännu mer deprimerad. Då tog jag telefonen i handen och ringde först mamma och gnällade, att jeansen inte finns, att jag är sämst, blablabla.. hon sa sätt dig på costas och ta en latte och det gjorde det. När jag väl satt där flög mina tankar helt förbi mina banor och jag insåg att mina dagar saknar kontraster. Varje dag i mitt liv ser ut så här:
  • Skola
  • träna
  • shhoppa
  • latte
  • plugga
  • duscha
  • sova
Och det är den enda, jag önskar nånting spännande kunde hända en explosion eller dylikt. Hur som, när jag hade ringt och klagat hos mamma lite så ringde jag pappa, han sa; men gumman..snart kommer du ju till Sthlm och du kommer bli lite mer sysselsatt osv.
Efter det ringde jag min bror, och han skrattade och tyckte nog synd om mig samtidigt.
Jag ska klaga lite mer innan jag avslutar, jag har fått andningssvårigheter, vet inte varför. Kanske för att jag går och oroar mig eller kanske för att jag är nervös. Men jag vet inte för vad? Men jag tror det kan vara vår MOCKS-slutprov som jag verkligen vill klara och vet att jag kommer göra det, men förutom matten. Och jag vill så gärna lyckas!! Och blir bara arg och ledsen när jag inte gör det! 

3 kommentarer:

Anonym sa...

vet hur det känns :(

Anonym sa...

är de en rikig tattuering?:O

SKITSNYGG isf!

Honey Bourbon sa...

Ja den är riktigt:) Tack så mycket.