fredag, november 28, 2008

skilsmässobarn

Det  blev tyävrr inget jobb med bannern idag, så fort jag skerv förra inlägget så somnade jag. Jag blev nämligen lite irriterad, och ville baar glömma allt ett tag så somnade jag in, och jag är fortfarande arg, men hoppas att det lägger sig snart. 
Jag kollar iaf just nu på idol, rätt mysigt, och har ingen som helst aning m vem jag tycker ska vinna. Vem tycker ni?

Det var mamma som gjorde att jag vaknade till. och jag hade glömrt bort att hon åkte till sthlm i helgen, hon ska bland annat handla julklappar, gå på kungliga operan på någon förestlänning och prata med min pappa irl, angående flytten.
Enda sedan mamma och pappa skildes har dom hatat varann och knappt kunan träffa varann och prata för dom har varekn viljat elelr kunna prata med varandra som vuxna borde kunna göra, utan det har alltid slutat med skrik och bråk när dom gjort det. Men idag så sa mamma i telefonen; jag ska träffa pappa om ett tag så ska jag se om jag får med honom på en kopp kaffe för vi måste prata. När jag hörde det trillade min hacka ner och det var verkligen kors i taket. Äntligen har dom mognat... hoppas jag!

Inga kommentarer: