lördag, november 22, 2008

Sexdrömmar

Igår när jag fick reda på att mina grabbar (Motley Crue) ska komma och ha konsert i Sverige i sommar visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta.. jag gav ia alla fall från mig ett jätte tjut, och mamma undrade vad som hade hänt, och jag sa eller snarare skrek: MOTLEY CRUE KOMMER TILL SVERIGE I SOMMAR OCH SKA HA KONSERT!!!!!!!!!!! OMG OMG!!!!!!! Min mamma sa direkt att vi måste skafaf biljetter så hon blev glad hon med!! Alltså hit, jag är helt överlycklig, dom är så himla braaaa, och råtuffa och bäst. 
Dessutom har jagd römt att jag haft sex med Nikki Sixx flera gånger om, jag menar han är ju inte snygg eller nåt, och är gammal, men nånting attraktivt har han, eller jag vet inte.. Jag menar på dan går jag inte drömmer om det, utan på natten. Det är knäppt, men det är så FAB!

Inga kommentarer: