torsdag, maj 22, 2008

Bra Chantale!

Ibland blir jag så sur på mig själv! Som idag till exempel. På skolan idag fick vi tillbaka nationella proven i matte, och jag klarade det.. :) hehe, men det finns ett svart moln över det också!

Jag har i alla fall massa överskottsenergi i kroppen för det är sommarväder igen, och snart sommarlov + att jag har inte tränat eller nåt på dom senaste dagarna pga revbenen som jag har fått en spricka i. Men vet ni vad, idag orkade jag inte hålla min längre så jag har varit med på ett bodypump pass idag, riktigt skönt att få komma igång lite igen. Men nu är jag bara hemma och borde plugga för imorgon har vi kursprov i spanska, men har ingen lust att plugga alls nu så jag ska kila ut och springa av mig lite + att det är så otroligt härligt väder ute :)


Hörs puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså Chantale, du är galen:) Finn ju fan inget som stoppar dig! LUGNA NEREJ! ;)