lördag, maj 24, 2008

Jag är så bra



Idag är det en sån här halvdålig dag, men som ändå får mig att känna sig bra :).
Har iaf fixat lite med annonserna på bloggen, och jag är verkligen värdelös på sånna saker, med hemsidor osv. Mend et gick till slut och det ser ni!

Bortsett frånd et så har min dagr varit relativt lugn, varit ute en sväng, träffat lite folk. Om ett tag eller om några timmar kommer iaf THE COOKIE, så vi frå se vad vi hittar på, kanske en hemma kväll framför tvn och kolla på eurovision eller så kilar vi ner på stan och kollar läget. Men ni som käner mig vet att det kan ske drastiska förändringar på ett ögonblick.

Nej men nu ska jag städa och hoppa in i duschen :) Over and out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ses på stan en hjärtat ;)

Anonym sa...

Men steekarn. Du kommer till stockholm snart va..? Humlan då!!