lördag, maj 17, 2008

Sverige - Canada

Hej och hå vilken match! Så galet spännande och intensiv och allt!
Även om jag inte är någon hockeyfantast så kan jag faktiskt yttra mig om att den här matchen var riktigt bra. Även om vinsten gick till Canada så,.. men dom var ju lite bättre än Sverige också. Men ååh vad jag älskar hockeyibland.:P
Och juste i tredje perioden stod ju min kusin i målet också, Mikael Tellqvist :) hihi
Well done cous´! ;) Jag har onda aningar om att jag kommer vara lite hes imorgon för jag har nog skrikit bort min röst ikväll lite grann, men vad gör det? Man låter lite ball.


Nä hörrni, nu ska jag knoppa, födelsedagsfest imorgon igen + att jag ska hinna med att sola och plugga och åka på storhästtävlingarna och tävla alla mina tjejer :)

Godanatt puss!

Inga kommentarer: