onsdag, maj 07, 2008

stressad

JUST precis! Idag är jag stressad men jag vet inte varför känner bara massa stress!
Idag ahde vi iaf nationella och det gick... BAJS! IG nästa kan jag lova! Och ett IG imorgon också! FUCK!


Förutom det så har dagen varit rätt okej, slapp dag idag för en gåns skull som då är skönt. Efter skolan idag gymmade och sen strassade jag hem i träningskläder + Andrea så det såg lite roligt ut. Och nu ska jag iväg på nästa träning, jag ska spela innebandy ochd et är så roligt och vet ni! Jag ska åka inlines dit :). Och imorgon ska jag ut och springa också! Wohoo känns så otroligt skönt!
Och juste, jag fick världens idé inatt när jag inte kunde sova, och den är värsta storslagen. Men jag avslöjar det inte än, måste prata med mamma och pappa först för jag kommer att behöva mycket hjälp från deras sida!

Och så klart är det fest här hos mig sista maj också på brännbollsyran :) Och jag hoppas att kakan kommer! :D

Men nu ska jag till innebandyn pussciao!

Inga kommentarer: