onsdag, maj 21, 2008

Hemma från skolan


Idag är jag hemma från skolan för jag känner mig inte alls pigg. Ryggen har spökat hela netten och det gör fruktansvärt ont, och det är bara jobbigt att andas. Men jag känner mig också galet trött och hängig + att jag skakar:s Vet inte alls vad det är men, jag tyckte att det var bra att bara vara hemma idag och vila. Då kan jag plugga till spanskan som vi har prov i imorgon.

Jag komme ri alla fall inte kunna ligga i sängen hela dagen, för det är det värsta jag vet, så jag ska pallra mig ner på stan lite senare och byta min klänning till en mindre storlek, ta en latte så klart och kika runt på stan bara lite.

Men nu ska jag dricka te och plugga!

2 kommentarer:

Anonym sa...

men snygg stil du har tjejen. Är det duna riktiga glasögon?

Krya på dig :)

Honey Bourbon sa...

Tack så mycket.
yes det är det kan man säga, fast dom är utan styrka:)