lördag, maj 17, 2008

känslosamt

Idag har jag verkligen itn gjort något speciellt förutom att jag håller på att jhälpa mamma att fixa lite inför nästa fest ikväll. Vi var iaf i stan idag och handlade lite vin, champagne mat osv. Sen därefter fick jag reda på att det var storhästtävlingar på ridskolan, och jag var verkligen tvungen att åka dit och kolla.
Och när jag kom dit, började jag gråta direkt, finns inget som jag saknar mer än hästarna, ridandet och alla tävlinhgar och hela tjejgänget. Det var helt underbart att se dom :) Förut när jag tävlade så fick man verkligen adrenalinkickar precis innan man skulle in på banan, allt var så spännaden, man gjorde verkligen sitt bästa och man kämpade för att vinna. I min vardag finns inget sånt längre, och det är riktigt tråkigt. Det finns ingen spänning alls i min vardag. Det enda gången det är lite mer exciting är när man kanske flashar brösten och eller gör något annat busigt eller som man egentligen inte får. Haha

Men hur som helst, det var verkligen underbart att komma dit och se allt, och jag trodde verkligen inte det skulle väcka så starka minnen och känslor.

Inga kommentarer: