tisdag, maj 27, 2008

Godmorgon


Godmorgon! Känns som att jag är vaken lite för tidigt idag, börjar 10:30, men jag måste springa lite på stan innan jag ska till skolan. Det gäller det här som jag sa igår med badhairdays. Så tänkte jag också ta en latte på väg till skolan, vilken bra start på fagen :P. Vi har i alla fallidrott när jag kommer, och jag trro vi ska spela brännboll och det är alltid roligt. Men jag är dock värdelös på det, kan verkligen inte träffa bollen, kan bara springa! haha

Inatt kund ejag verkligen itne sova heller, har varit så 2 nätter i rad. Jag fattar inte vad det är. Så ungefär vid 2 tiden gick till köket och satte mig vid bordet och bara satt ett tag, sen gick jag och la mig igen och så höll det på ett tag. Men jag mådde illa också. Började må illa efter salladan jag åt igår:S Men kanske kan ha varit något annat också!
Men nu ska jag klä på mig :) Ha en bra dag!

Inga kommentarer: