fredag, maj 16, 2008

Happy friday

Ja som sagt och önskat! Fredg igen och jag är hemma i Kramfors. MAmma fyller år och just nu är det massa fest här och massa folk, och jag hoppas at dom hinner ut härifrån innan hockeyn börjar!

Min mamma glömde helt och hållet brt mig idag när hon skulle hämta mig från bussen, så lilla jag stog och frös i ca 20 minuter för min mobil har gått sönder, men jag ska få en ny om en månad, tack och lov. Men tills dess ska jag låna mammas knallrosa motorola för hon har köpt en nymobil:) Men hur som helst jag stog och frös för jag hade värsta sommaroutfitten på mig, tygskor, chinos, och ett linne + min skinnjacka. Men vet ni vad, jag kom ju på att om jag har tur så kan jag få nån internetconnection till min ipod så jag testade och det FUNKADE! Så ag gick in på msn, skrev till malin att hon skulle ringa min mamma så hon skulle hämta mig, och det gjorde hon.

Men nu ska jag vara lite social! Hörs sen pusshej!

Inga kommentarer: