tisdag, maj 27, 2008

it´s you


Shit, har ni någon haft en känsla där ni börjar inse vad det egentligen är du vill ha och vem du vill vara med? Vem du var lyckligast med? - Jag fick nyligen en sån känsla. Känner mig som en liten flicka med massa fjärilar i magen just nu.

Jag skrev myligen med mitt ex Johannes på msn. Och då kom massa känslor tillbaka, och jag insåg just att jag har verkligen ite kommit över honom än. Helt plötlisgt väcktes massa gamla känslor eller gamla är dom väl inte men ändå. Vi pratade massa gamla minnen och sa att vi saknar varann, och han sa att han tänker på mig rätt ofta och att han vill att det ska bli vi igen om vi nu inte bodde så långt ifrån varandra.
Sen erkände jag att, jag har också tänkt på honom och hur bra vi hade det. Så just nu är jag kär på nytt, och dom här fjärilarna flyger runt i magen just nu, precis som när man är kär. Vi ska iaf ses snart, om ett par veckor :)

Det har snart gått 1 år och vi har inte kommit över varann än.. LOVE

1 kommentar:

Anonym sa...

hur blir det med honom som börjar på M då? eller ja du fattar..!