måndag, maj 12, 2008

så här på kvällkvisten

Nu när kvällen närmar sig får jag massa tankar i huvudet. Bland annat att jag just nu älskar mitt liv och det är sällan jag verkligen älskar det, men just nu gör jag det. Kanske på grund av mina drömmar och visioner som uppenbarade sig helt plötsligt för en vecka sedan. Och det var tack vare några i min klass som jag började inse att vissa saker är verkligen inte omöjligt. Bara för att man är en helt vanlig tjej kan man uppnå riktigt stora saker i livet.

Dagens pluggande gick inte alls vidare, fastnade vid msn bra länge och sen ringde min bror och vi pratade lite skvaller osv. Riktigt härligt. Nu väntar jag bara på att pappa ska ringa, det var ett tag sedan jag hörde av honom.

Juste: Imorgon är det ju nationella i matte igen, ja som sagt andra delen på A. Och det tänkte jag plugga lite på nu innan jag ska sova. Åååh jag blir så sur på mig själv för sista-sekunden-plugg är så typiskt mig, man kan helt enkelt kalla det en dålig vana!

Inga kommentarer: