fredag, maj 23, 2008

sommar feeling på G

Idag är det verkligen superhärligt väder! Jag blir så glad av sånt! Idag hade vi spanska kursprov och det gick helt okej.
Sen hände det inte så mycket mer alls, förutom att slowmotioan phax var på våran skolan idag (nivet han som var supermario på talang2007) + massa andra dansare ochd et var riktigt roligt att se, dom var riktigt duktiga. Och dom ska dansa imorgon på kulturnatta.

Idag efter skolan gick jag dea, david och hanna på stan, och köpte en glarre osv. Det var riktigt mysigt!
Men jag skulle faktiskt göra vad som helst för att få sitta i gräset i humlan nu:) Men det är inte så länge kvar tills dess! WOHOO
Nu ligger jag iaf bara på balkongen i solen och gör inget annat, har galet med träningsvräk så idag tänker jag inte göra allt för ansträngande saker, förutom att gå och handla om sisådär 20 minuter, och sen grilla ikväll.

Juste, nästa helg har jag mi casa all by myself, och ni vet vad som gäller! ;) see you!

Inga kommentarer: