lördag, maj 10, 2008

En vanlig lördag

Nu har jag varit ute och sprunigt iegn och idag gick det inte alls bra. Mitt i allting då började mitt vänstra ben krampa så jag kunde itne springa me roch det gör jätte ont fortfarande. Vet inte alls var det komemr ifrån. Men imorgon så hoppas jag att det inte blir så för då ska jag ut och springa igen. Idag var jag även på stan en sväng och kikade runt lite och jag unnade mig en glass, så otroligt gott :). Men vet ni vad, vädret här i Umeå är lite underligt, för ena stunden är det strålande sol, sen kommer det kol svarta moln, sen på andra sidan är det blått, sen massa moln på en annan sida osv. Och det har varit så ett bra tag nu, så jag blir lite less. Men det är relativt varmt ute ändå, tack ocg lov.

Snart ska jag till min kära vän igen, efter jag tagit en dusch, och det blir nog mysigt den här gången också som vanligt :). Och jag får itne glömma att tvätta imorgon!!!!!

Och den sista maj kommer min bror hit för första gången:) han har aldrig varit i Umeå eller nåt, så han ska hit och hälsa på mig, han ringde igår och sa det så jag hoppas verkligen att han ska komma! han är så snäll. Jag tycker att det är dags för min pappa att komma och hälsa på mig snart också för han har itne heller varit här, men det blir nog efter sommarlovet för det känns som att det är lite onödigt nu.

Men nu är det dags för en dusch!!

Inga kommentarer: