söndag, maj 04, 2008

Cashflow!

Jag har verkligen cashflow nu! Och det är tack vare stefan. Det gick till så här, han fick mitt bankomat kort och skulle ta ut pengar. Men vet ni vad han gjorde :P han tryckte in lite för många nollor så jag fick ut lite för mkt pengar, enda sen dess har jag haft as mkt pengar på kontot också, men jag trro att det är min mamma pappa bror och mormor som har lagt in dom, men ändå.
Så vad säger ni, är det nån som vill ut på en shopping runda och shoppa av sig lite? :D Shopping är det bästa som finns!
Så säg bara till, jag är alltid redo!;)

Men bortsett från det så, gör jag mat nu, lax med sallad. Och jag hatar verkligen fisk! Så äckligt, nu menar jag inte smaken utan själva fisken, luktar as äckligt + att sköra bort allting och usch.. FY FAN! Aldrig mer. Ska från och md nu anlita nån som ska göra firre åt mig;)
Hoppas att allt är bra med er:) för med mig är det fina fisken;) hahaha xD HUMOR.

Kommer en bild på måltiden sen! pusshej

Inga kommentarer: