torsdag, maj 15, 2008

en klapp på ryggen!

En kllapp på ryggen är verkligen vad jag skulle vilja ge mig själv idag. Jag har verkligen bara gjort bra saker idag; jag har gymmat. varit ute och sprunigt, även hunnit emd lite shopping, gått i skolan, städat riktigt noga, ätit en sallad till middag och pluggat och det ska jag fortsätta med resten av kvällen. Jag är verkligen stolt över mig själv.
När man verkligen har gjort bra saker osv en dag eller verkligen är nöjd med sig själv så måste man faktiskt våga berömmsa sig också, och det är precis vad jag gör. Om alla mina dagar var utformade så här skulle jag nog alltid vara stolt, men vet ni vad. Om det blir en rutin så blir man inte stolt längre. Det är dom små sakerna som gör det.

Imorgon har jag geografi prov, JIPPI gud vad roligt, jag kommer nog få Mvg, för jag är smart och duktig i skolan nu till och med. Jag är egoistisk, okej? Men det står jag för och erkänner.

Inga kommentarer: