söndag, maj 04, 2008

Inga planer :O



HALLO! Allt bra?
Med mig är det perfekt :) ovanligt nog. Jag kom nyss innanför dörren för jag jag har varit ute lite, med lite folk och det var mysigt. Hann inte ens äta frulle idag, men jag var inte heller så hungrig, så dagens frukost blev en glass.

Nedräkningarna inför nationella i matte har börjat och jag är orolig!
Förutom det, så har jag inga planer alls inför nästa vecka:O helt sjukt. Jag som alltid vet vad som ska hända och vad jag ska göra. Dt känns soo empty nu liksom. Blir nästan lite rädd för jag tycker om att ha koll på saker och ting, men ibland finns det inget bättre än att inte veta nånting, för det lär säkert dyka upp impulsiva grejer och det är nästan som överaskningar och det gillar vi.
Men en sak vet jag iaf, det är att jag ska vara med xxxxxxx :)
Och till helgen vet jag inte alls om jag stannar här i Umeå eller var jag tar vägen :)

Juste ni som inte vet det, våran resa till AN är avbokad :D Tack och lov! NU är sommaren räddad

Men vi hörs senare för nu ska jag ut igen tror jag, kicka lite boll ;)

Inga kommentarer: