fredag, maj 09, 2008

upp och hoppa!

Hade ingen vidare lust att kliva upp idag, men, så fort jag såg att det var sol ut så ändrade jag mig. Äntligen! Har varit molnigt ett bra tag nu, nu är det dags att solen kommer till oss också, och förresten så var det 20+ i stockholm igår! Åååh jag vill verkligen dit. Men jag hinner nog inte förränas det är skolavslutning, för i helgen är jag hemma i umeå, nästa helg ska jag hem till mamma för hon fyller år, helgen feter det är det brännbollsyran, sen är det skolavsluning. Alltså det är nästan läskigt om man tänket efter, det här året har gått otroligt snabbt, och tiden går ju bara snabbare och snabbare ju äldre man blir! CREAPY!

Efter skolan idag blir det förmodligen stan och en glass :) I hope! Det skulle sitta perfekt, speciellet med en twister!
Men nu ska jag klä på mig, ciao

Inga kommentarer: