måndag, maj 12, 2008

Kallt

Idag var det riktigt kallt nu ute. Men det såg verkligen inte ut som det idag, så vad jag gör är att jag tar på mig mina chinos och ett linne och mina pilotjacka och går till skolan, sen upptäcker jag att det är sjukt kallt så jag höll på att frysa ihjäl idag kan man säga.

Idag slutade vi klockan 10:30 som docom var relativt skönt, och då tog jag mig tid att gå på stan och lite och shoppa, eller jag hittade inget jag ville ha förutom en vit jättefin klänning så den ska jag nog köpa imorgon för jag var tvungen att ringa min kära mami om pengar och hon la in dom på kontot nyss, men jag orkar inte springa ne rpå stan så det för bli imorgon. Förutom det så måste jag plugga nu också för jag har geografi prov på fredag usch, men sen åker jag hem till Kramis för att mamma fyller år och då är det en brakfest vad jag vet iaf. Ska bli så roligt :)
Och juste förresten nästa år om ganska exakt ett år, ska jag börja på SiS!

Inga kommentarer: