torsdag, maj 08, 2008

Humlegården



Jag satt just nu och försvann bort i mina kvällsdrömmar. Jag satt och sitter frotfarande och tänker på vd det är för saker jag vill uppnå med livet, men jag tycker ite om att ha sånna tankar för det får livet att verka så kort så jag föredrar att vara målmedveten och planera max 3 månader framåt. Ungefär. Hur som helst så har jag spanat in en jättesöt kortkort vit klännig som jag bara måste ha, så den ska jag haffa när jag är i stockholm hos pappa. Men det finns också ett par skor, fast om jag ska vara ärlig så är det 2 par skor som jag bara måste ha! Och då ska jag ha dom också :)

På tal om stockholm så, det som jag vill göra mest just nu är att bo i Stockholm. Men förutom det sitta i gräset i humlegården med allihopa. Det är verkligen min dröm just nu. Det finns nog inget bättre än det. Humlegården, ligga i gräset, en glass, sola, med sina närmaste och prata kläder
Jag kom också på en annan sak på atl om sina närmsa vänner, jag vill inte ta studenten här i Umeå fast det har jag tänkt på länge, men ändå. Jag vill ta den med mina bästa vänner som jag har vuxit upp med i Stockholm och starta dagen som man ska göra, med en riktigt champagne frukost. Och eftersom studeneten är nog en sån dag som man verkligen minns livet ut så måste man göra det speciellt.
Men jag har faktiskt planer på att flytta till sthlm nästa sommar och fortsätta gå IB där så allting och alla mina önskningar verkar falla på plats!

Inga kommentarer: