onsdag, maj 28, 2008

glad glad glad!


Jag vaknade verkligen upp på rätt sida idag. Riktigt skönt! HAr inte kunnat sova bra på två nätter nu, men inatt så sov jag jätte bra.
Vi börjar kvart 12:15 idag i alla fall, sen efter skolan ska jag träna, jag tror det blir ett spinnigpass idag :) SKÖNT! Men nu innan skolan ska jag sätta mig ute i solen på något café och ta en latte och äta frukost! HUr mysigt låter inte det? Ska även passa på att fixa ett skolarbete.


Inatt så pratade jag med en av mina bästa vänner annie, vi hinner adrig prata med varandra så ofta nu flr tiden, men inatt så :) Men vi har iaf planerat att så fort planet landar i stockholm den 12 juni ska jag ringa henne då ska vi lägga oss i humlan och sola prata lite gossip och ha alämnt mysigt. Sen på kvällen blir det party. Berzelii Bar as usual! ;) Men nu ska jag till stan!

XX

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du bruden! Saknar dig. Humlan dirren! ;)