söndag, maj 11, 2008

finally


För varje dag som går blir jag bara gladare och gladare! Och det känns riktigt bra. Faktorerna som gör att det blir så är nog att det snart är sommarlov, att jag ska till italien i slutet av Juni, min storslagna planer, och att jag hade en mysig natt inatt:D
+ en till grej, det är att jag äntligen vet vad jag vill göra efter gymnasiet. Jag har gått och tänkt på det hela tiden, men för precis 2 dagar sen dök det bara upp! Men ni får veta lite senare vad det är.

Idag har jag iaf tränat lite, åkt inlines bland annat. Riktigt mysigt. Men det läskiga var ett när jag åket nerför så kunde jag inte bromsa så jag trodde verkligen jag skulle åka ut i vägen, men jag letade rätt på närmsta stolpe så jag åkte rakt in i den för att stanna, efter det åkte jag bara slalom ner för att det skulle gå långsammare :) haha lite roligt!
Men nu måste jag plugga!

Inga kommentarer: